Cleocin T

Ah bu sivilceler!

Cleocin T topikal çözeltisi sivilceler için kullanılan abilerimizin ablalarımızın ve belki annelerimizin zamanından günümüze gelen bir sivilce ilacıdır.  %1 Klindamisin fosfat içerir ve 30 ml dir. Solüsyon şeklinde renksiz ve biraz keskin alkole benzer kokusu olup ürünün ucundaki rol- on a benzeyen süngerimsi aplikatörü ile sivilce üzerine dokundurulup çekilerek uygulanır. İçerisinde izopropil alkol bulunur. Yeni yıkanmış temizlenmiş kuru bölgeye uygulanması ile ürünün sonuç vereceğini ilacı aldığım eczanede söylediler. 




Ürünle ilgili gözlemlerim 

Bu ürünü yaklaşık 1 ay boyunca sorunlu bölgeler de iyice temizlenmiş cildime akşamları kullandım. Küçük ve dış kısmı iltihaplı sivilcelerde bir gecede büyük oranda küçülme sağladı fakat içi dolu ağrılı sivilcelerimde hiç bir etki göstermedi. Bu tür sivilcelerin tabiki geçmesi zaman alıyor fakat bu zamanı kısaltma veya tekrar o bölgede sivilce çıkarmama gibi bir etki göremedim. Arkadaşımda da aynı etkiyi gösterdi fakat arkadaşımda yüz tüylerini aldıktan sonra ertesi gün aldığı bölgeler de minik sivilceler çıkıyordu ve 4 5 gün geçmiyordu. Bizde tüylerini aldıktan 3 4 saat sonra temizlenen cildine tüylerini aldığı bölgelere  bu ilacı uyguladık ve ertesi gün minik sivilcelerle karşılaşmadı.  Benim için en etkileyici yanı buydu. Fakat aplikatörü ile sivilcelerin üzerine uygulandığı için hijyenik olmadığını ve sivilceleri dağıta bileceğini düşünüyorum. Ben bir kutu bitirdim fakat dedigim gibi çok fazla bir etkisini görmediğim için tekrar almayı düşünmüyorum. Eczaneden 11 lira gibi bir  fiyata almıştım. Tabiki bu tür ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir ve  bana iyi gelen sizlere iyi gelmeye bilir veya alerji yapa bilir. Her ürünü yüzünüzde denemeden önce iç bilek kısmınız da deneyip alerji kızarıklık hassasiyet yapmadığına emin olduktan sonra yüzünüze uygulamanızı tavsiye ederim . Aksi halde belki tüm gün boyunca kızarık bir suratla gezmek zorunda kalabilirsiniz 😉 
Güzellikle kalın 😊☺

Yorumlar

  1. Çok faydalı oldu benim yüzümde küçük küçük sivilceler çok çıkıyor bende bi deneyim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler güzel yorumun için umarim işe yarar 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar