ORIFLAME PURE SKIN SOS SPOT jel

Uzun zamandır sivilce sıkıntısı çekiyorum ve tam sivilcelerim dönemsel çıkmaya başladı artık sivilce izlerime çare arayım derken hayalet gibi tekrardan ortaya çıktılar ve ben yine ürün arayışına geçecektim ki bu ürünü Orfilame'nin katoloğunda gördüm. Orfilame bu ürünü yeni piyasaya sürdüğü için başta terettüt ederek sipariş verdim ve indirimde 12.90 TL ye aldım. Bu ürünü alırken gramajına bakmadığım için ürün geldikten sonra çok büyük hayal kırıklığına uğradım. Ürün 6 ml yani micik birşey. Neyse dedim bir deneyim sivilce izlerimin olduğu yere ve sivilcelerime uyguladım. Sabah kalktığımda aynaya baktığımda hayrete düştüm . Benim içi dolu bir ayda zor geçen sivilcelerim oluyordu ve bir gecede onları baya küçültmüştü yani çok memnun kaldım.




Ürünün vaatleri :

* Sivilceleri hedef alır ve 8 saat içinde etki eder.
* Sivilcenin boyutunu 24 saat içinde küçültmeye destek olur. 
* Sivilce görünümünün daha kötüleşmesini 24 saat içinde önler. 
* Sivilce lekelerini zamanla azaltır. 

KULLANIMI : Doğrudan sivilcenin üzerine veya sivilceye meyilli alana sürün. Sivilce çıkmaya başladığı andan itibaren kullanın. Gereken sıklıkta uygulayın. 

Ürünü nasıl uyguluyorum : 

Ürün salisilik asid içerdiği için sadece akşamları temiz cildime sivilcelerimin üzerine, sivilce çıkabilecek alanlara ve sivilce izlerimin üzerine uyguluyorum. Sabah kalktığımda yüzümü temizleme jelim ile yıkayıp nemlendiricimi dairesel hareketlerle uyguluyorum. 

Ürün hakkındaki gözlemlerim :

Ürün gerçek anlamda sivilcelerime etki etti ve sivilce izlerimin azalmasını sağladı. Fakat ürün salisilik asit içeriyor yani derinizin dökülüp alttan yeni deri çıkmasını sağlıyor. Buda bazı zamanlarda ciltte hassasiyete sebep ola bilir hassas ciltlerin kesinlikle dikkatli kullanması gereken bir ürün. Salisilik asit güneşe karşı hassasiyeti arttırdığı için güneş kremi kullanmayı ihmal etmeyin.Bu ürünü kullanırken cildinize düzenli peeling yapmazsanız ve düzenli bir şekilde nemlendirici uygulamazsanız deriniz pul pul bir görüntü oluşturur ve makyaj yapınca gerçekten kötü bir görünüm ortaya çıkartır. Ürün gerçekten etkili bu yüzden kullanırken fazla fazla sürmeyin bu derinizde hassasiyete sebep olabilir.Diğer bir yandan bu ürünü çok sevdim sivilcelerime ve izlerime çok çabuk etki etti. Bu jel bittikçe tekrar tekrar alacağım bir ürün. 
 Ürünü kullanmadan önce bilek  içinizde deneyiniz. Hassasiyet oluşturursa ürünü kullanmayınız.
 Güzellikle kalın 😊😊😊

Yorumlar

  1. Bende bundan kullanıyorum yeni bir ürün yüzüme izlerin oldugu bölgelere ve sivilcelere sürüyorum bıraz soyulma yapsada yuzumde sivilcelerim şimdiden yüzde 80 azaldı sadece çok minnak �� Ama değecek bir ürün gerçekten tekrar almaya devam edeceğim bundan

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim sanada iyi gelmesine 🤗 dedigin gibi çok küçük onun dışında iyi bir ürün

    YanıtlaSil
  3. Kullanımını ayrıntılı bir şekilde anlatır misiniz sürdükten sonra ne yapacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece yatmadan önce temizlenmiş cilde sorunlu bölgelere uygulayıp kuruduktan sonra uyuyorum genelde

      Sil
  4. biri bana bunun kirpiklerede kullanacagimi soylemisti urun saticisi demisti dogrumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır içinde sls vs var ve zaten ürün uhumsu bir yapida beyaz beyaz kalinti kalır ve biraz cilde fazla uygulayinca hafif gözde yakma yapıyor. Ne için kirpiğine süre bilirsin dedi satıcı ?

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar