MAYBELLINE NEW YORK MASTER INK matte 10 eyeliner

Merhabalar .
Kızların en büyük derdi olan ve bir o kadar da çok sevdiğimiz bir üründen yani eyelinerlardan bahis etmek istedim bugün. Ben eyeliner dan uzun süre korkmuş ve bir türlü almaya cesaret edememiştim. Taki bana annem tarafından hediye edilene kadar. O günden sonra vaz geçemediğim bir kozmetik oldu benim için eyeliner ve şimdi size ilk eyelinerım olan Maybelline markasına ait Master ink 10 matte eyelinerindan bahis etmek istiyorum.


Ürün adındanda anlaşıldığı gibi mat bir yapıya sahip. Eyeliner keçe uçlu ve içinde likit ürün var. Tutma yeri ne çok ucuna uzak nede ucuna çok yakın bu da rahat tutmayı sağlıyor.


Keçe ucu in7ce olduğu için ince eyeliner çekmeyi sevenler için oldukça güzel bir ürün. Kalın eyeliner severler de istedikleri gibi kalınlaştıra bilirler çünkü eyelinerı sürdükten sonra tekrar üzerinden geçerken alttaki eyelinerı kaldırmıyor. Siyahlığı tam kıvamında. Ucu sert biraz siz eyelinerı sürerken bir o tarafa bir bu tarafa gitmiyor ucu. Kalıcılığı fena değil 4 saat rahat kalıyor fakat bence tek bir kötü yanı var o da gözünüz benim gibi çok yaşarıyorsa veya lens kullanıyorsanız uzak durmanız gereken bir ürün. Yoksa kuyruk kısmı fena halde bozuluyor. Onun dışında ben bu ürünü bant ile çekiyorum diğer türlü beceremedim hiç. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

 Güzellikle kalın 😊😊😊



Yorumlar

Popüler Yayınlar