maybelline lash sensational maskara


Bu maskara bir harika kızlar. Maybelline'nin üretip ürete bileceği en iyi maskara bence. Fırçası plastik. Ben pek plastik fırçaları sevmesem de bu fırçayı çok sevdim. Fakat ilk maskarayı kullandığımda hiç sevmediğim ve sevemeyeceğim bir üründü. Çünkü kirpiklerimi kıvırmama rağmen düşürdü , birbirine yapıştırdı , göz çevreme çok fazla bulaştı ve gerçekten aldığıma pişman etti. Fakat yaklaşık bir ay sonra tekrar şans verdiğimde maskarayı gerçekten çok fazla beğendim. Kirpiklerimi kıvırdı, uzun gösterdi ,tek tek ayırdı ve benim için en önemlisi akma yapmadı. Benim gözümde şimdiye kadar kullandığım tüm maskaralar akma yapmıştı ve bu da beni maskaralardan soğutuyordu. Fiyat performans açısından mükemmel bir ürün. Birde indirimde yakalarsanız tadından yenmez. Açtıktan sonra bir ay beklemeniz şartıyla gönül rahatlığı ile önere bileceğim bir ürün. 



Güzellikle kalın 😊😊😊

Yorumlar

Popüler Yayınlar