LOREAL PARİS SKİN PERFECTİON günlük nemlendirici

 Sizlere 4 aydır kullandığım ve memnun kaldığım bir nemlendirici günlük kremini anlatmak istedim. 

 Loreal Paris Skin Perfection kremini indirimdeyken almıştım ve o zamandan beri elimden  hiç düşürmediğim bir krem haline geldi. 


 

Kremim vaat ettikleri :

Cilt dokusunu pürüzsüzleştirir. 
Cilt tonunu eşitler. 
Gözenekleri sıkılaştırır.
Cildi düzgünleştirir. 

Yaş aralığı 20-30 
Dokusu: İpeksi 


Ürünün cildimdeki etkisini çok sevdim. 


Benim gözlemlerim :

*Cildime ürünü uyguladıktan sonra hemen emiliyor ve ipeksi bir ten bırakıyor.

*Cildi sürdükten sonra pürüzsüz gösteriyor.
 
* Kokusunu çok sevdim. 

* Nemlendirmesi çok güzel ve makyaj altında çok severek kullanıyorum.

*Çok fazla renk tonunu eşitleyemiyor.


Ben bu ürünü sabahları yüzümü temizleyicimle yıkadıktan sonra dairesel hareketlerle yüzüme sürüyorum. Biraz bekliyorum ve makyajımı yapıyorum. Yüzümü makyaja çok güzel hazırlıyor. Bazı kişilerde sivilcelenme yapmış bu ürün fakat bende öyle bir etkisi olmadı. Benim karma ve alerjik bir  cildim var ve ürünü almadan önce bazı kişilerde sivilcelenme yaptığını duyunca çok terettüt etmiştim alırken. Şimdi iyiki de almışım diyorum. Fakat bende bu etkiyi göstermemesi sizde de göstermeyeceği anlamına gelmiyor. Loreal Paris Skin Perfection günlük nemlendiricisinden gerçekten çok memnun kaldım. Fakat her ürün gibi bazı eksik yanları var. 

Ürünün eksik tarafları :

* Günlük krem olup spf içermemesi en büyük eksikliği bence. Günlük nemlendiricilerde spf olması gerektiğini düşünüyorum. Spf'li ürünlere daha çok ihtiyaç duyuyoruz. 

* Diğer yandan içerisinde silikon ve parfüm bulunması insanı tedirgin ediyor . Eğer parfüm ve silikon olmasaydı gönül rahatlığı ile kullanabilirdim.
 
Diğer yandan makyaj altında sürekli bu nemlendiriciyi severek kullanıyorum. Bende bir yan etki göstermemesi sizde göstermeyeceği anlamına gelmez. Sizde yan etki yapan ürünleri kullanmayı bırakın ve ürünü bir başkasına hediye edin veya çöpe atın. Cilt sağlığınızı tehlikeye atmayın. 

Güzellikle kalın ☺😊😊


Yorumlar

Popüler Yayınlar