Konu perdeler olunca..


 Malûm, Kurban bayramına 1 gün kala neredeyse bütün hanımlar temizlik derdinde . Halılar yıkandı , camlar silindi , vitrinler eşyaları ile birlikte temizlendi .. Peki ya perdeler ? Maalesef ne kadar kaliteli deterjanlarda kullansak , ne kadar perdeleri geceden deterjanlı suyada yatırsak maalesef geçmeyen bir grilik var 😲🙁 oysa makinaya atarken perdeleri hepimizin hayalidir sakız gibi bem beyaz berdelerin makinadan çıkması. Fakat yöntemi o kadar basitmiş ki .. Ben daha beyaz perdeler için makinaya maden suları mi koymadım, karbonatlar mı atmadım ama hepsi o perdelerde kalan grimsi görüntüyü geçiremedi.  Ama gerçekten çok basitmiş . Benimde üç gün önce denediğim ve hayret ettiğim bu çözüm için gereken tek malzeme toz şeker.  Başta saçma gelmişti ama denemeden zarar gelmez diyerek bende denedim ve sonuca bayıldım . Çamaşır makinanızın deterjan koydugunuz bölmesine deterjanınızı koyduktan sonra 3 4 tatlı kaşığı toz şeker koymanız yeterli sonrasında bem beyaz perdelerinizin tadını çıkarın.  Benim çok sevdiğim ve işime çok yarayan bu yöntem umarım sizin de işinize yarar. Bayram temizliğiniz kolay gelsin hanımlar.  Güzellikle kalın 😊☺

Yorumlar

  1. Denedim hiç ihtimal vermedim başta ama gerçekten etkisini gördüm herkese tavsiye ederim valla

    YanıtlaSil
  2. Başta bende hiç ihtimal vermemiştim ve açıkçası çok saçma bulmuştum ama deneyince çok hoşuma gitti yıllarca ne kadar uğraşmışım dedim 😊 beğenmene çok sevindim 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar