İzler için maske

Merhaba herkese ☺🙂
Öncelikle belirtmeliyimki bu ilk yazım. Tabiki bunun vermiş olduğu bir heyecan var . Sizlerle birlikte birçok şeyi paylaşacağız. Bunu söylemeden geçemeyeceğim blog yazmada yeni olduğum için bir çok eksiğim var . Gördüğünüz eksiklikleri belirtirseniz kendimi geliştirmek adına çok ama çok mutlu olurum.

  Lekelere elveda deyin

 
  Şimdi gelelim ilk yazımızın konusuna. İlk konumuz benim de senelerce şikayetçi olduğum sivilce ve lekeler . Tabiki bunun için piyasada bir cok krem ve ilaç bulunmakta . Fakat ben ev yapımı maskeleri tonikleri daha çok severek kullanıyorum.  Benimde  yıllardır kullandığım bana iyi gelen bir maskeden bahis etmek istiyorum sizlere . Karbonatın, yoğurdun ve limonun faydalarını hepimiz bir yerlede okumuş veya duymuşuzdur. Benim sizlere anlatacağım bu maske sadece bu üç malzemeden oluşmakta. Benim cildim çok hassas fakat sivilceli bir cilt. Genelde karma zaman zamanda kuru. Benim gibi cildi olanlar ise aşağıda vereceğim ölçekler doğrultusunda maskeyi hazırlaya bilirler .

      - 2 tatlı kaşığı tam yağlı yoğurt
      - 1 çay kaşığı (silme) karbonat
      - 4 5 limon suyu

Bu maskeyi hazırlarken köpürme olacaktır. Iyice karıştırılmalı ve köpürme bittikten sonra cilde tatbik edilmelidir. Öncelikle belirtmeliyim ki her hangi bir tahriş alerji iritasyan olup olmadığını görmek için ise bilek içinde veya yüzünüzün küçük bir bölümünde denemelisiniz . Aşırı kızarıklık irritasyon  vb. yan etkilere sebep olursa maskeyi asla kullanmamalısınız. Çok hassas ciltliler daha dikkatli olmalılardır.
  Maskeyi güzelce temizlenmiş cildinize ayda bir kez uygulaya bilirsiniz. Maskeyi yüzünüze akşamları uygularsanız ve maskeyi yaptıktan sonraki günlerde cildinizi güneş kremi ile korursanız oluşabilecek lekelerden zararlardan korumuş olursunuz

 Şimdi gelelim bu maske ne yapıyor. Maske sivilcelere ve izlere çok iyi gelmektedir . Aynı zamanda yüzünüzü beyazlatarak duru bir görünüme kavusmanızı sağlar. Kesinlikle göz çevrenize sürmeyin. Maske 10 dk bekletilip ılık suyla temizlendikten sonra mutlaka nemlendiricinizi sürmelisiniz. Limon ve karbonat izlerinize silgi etkisi yapacak ve var olan sivilcelerinizi yok edecektir .

  Güzellikle kalın ☺😊

Yorumlar

Popüler Yayınlar