Loreal Paris Infallıble stay fresh fondöten

 Kapatıcılığı yüksek olan bu fondöten normal ve karma ciltler için çok beğenecekleri bir ürün.  Yüzdeki renk eşitsizliklerini  kapatıp güzel bebeksi bir görüntü veriyor.  Fakat kuru ve çok yağlı ciltlerin bu fondöten ile çok anlaşamayacaklarını düşünüyorum. Lekeleri aman aman kapatmasa da fiyatına göre güzel bir kapatıcılıgı var. Yapısı çok yoğun değil fakat yoğun denilebilecek bir yapıda. Kokusu çok hoşuma gidiyor. En önemlisi bende sivilce ve kızarıklık yapmadı.  Ürünü fırça ile uyguladığınız zaman çok daha güzel bir kapatıcılık sağlıyor ve bence en güzel fırça ile uygulanıyor.  Fakat bu ürünün 125 naturel rose rengi bana koyu geldi ve fondöten gün içerisinde oksitlenerek dahada koyulaşıyor. Bu benim hiç hoşuma gitmedi ve bu yüzden çok kullanamıyorum maalesef. Kalıcılık konusuna gelince ürün 24 saat kalıcılık vaad ediyor fakat hiç bir makyaj ürününü o kadar uzun süre yüzümde tutmadım. Şunu söyleye bilirim beni sabahtan akşama kadar idare ediyor sadece akşama doğru sanki fondöteni  çok sürmüşüm de  suratım  bazı yerlerini kusmuş gibi pütürcükler oluyor . Fakat ben bunu da çok sorun etmiyorum renk meselesi beni rahatsız eden tek nokta .



Ürün maske etkisi bırakmıyor ve spf 18 içeriyor . Eğer ten renginiz çok açık değilse çok rahat anlaşa bileceğiniz bir ürün. Kıyafetlerimede bulaşma yapmadı. Sadece renk konusunda biraz sıkıntı çekiyorum o kadar 😊
Güzellikle kalın 😊☺😊

Yorumlar

Popüler Yayınlar